Tugbays İstanbul çekmeköyde otuuyorum ihiyacı olan varsa yazsın hanımlar. Lâkin gelip almanız gerekecek. Tekim çünkü çıkamıyorum evden :(
Elanurk12 Tugbays iyi geceler MErhaba ben İstanbul Ataşehir de otuyorum erkek bebeğim var sütüm gelmiyo ve bebeğim memeyi red ediyor eğer bağış yapilmadiysa almak istiyorum