Tugbaa058 Yarın aşımız var 6 ay aşısını yaptıran anneler bebeklerinde ne gibi sorun oldu ateş huzursuzluk vs ?
cinarinannesiiii Tugbaa058 olmadı şükür kuzum yeni yaptırdık daha 2 bacaktan bi ağızdan verşyorlar zaten
cinarinannesiiii Tugbaa058 bide önceden yapılan aşıların devamı bu onda huysuz olmadıysa bundada olmaz
Tugbaa058 Derinsart yarın kolay geçer ınsallah ya bizde bi önceki alışa fazlaca ateş oldu onun korkusunu yaşıyorum resmen kaç gündür . İnşallh dizinde kolay geçer