14 aylık kızım.hicbir sorun yoktu gayet güzel yürüyordu.bu sabah hafif düştü.anneme bıraktım ise geldim annem topallıyor diye aradı.dizini kıvramiyor anladigim kadarıyla.yurumek istemiyormuş hep elimden tutuyor dedi.yarin geçmezse doktora götürücem başına böyle bir olay gelen var mı? Ağlamamıştı bile düştüğünde anlamadık hiç 😔