zynarya Merhaba hala öyle adına bakmiyor pek ama hiç bir gelişim geriliği yok cümle kurmakta,,hareketlerde falan . Son zamanlarda telefondan video çok açıyorum çalışan bı kadınım hem ev hem çocuk hem iş .her gün açıyorum ona bağlıyorum ve vicdanım sızım sızım sızlıyor. Ama mesela yemek yapamıyorum sürekli çekiyor gel benle öyle diyor, bazen tuvalete bile göndermiyor … Eşim yok yanimda bu arada hayatla tek başıma mücadele ediyorum . Hamdolsun onu verene .Allah hepimizin evlatlarını hayırlı sağlıklı yetiştirsin…