aphrael Merhabalar Bebegim 5.5 aylik oldugunda ise baslayacagim.. kismi olarak evden ve ofisten calisacagim.. annemle aramiz 45 dak 1 saat kadar.. her gun git gel yapamayacagiz.. bu nedenle haftanin bazi gunlerinde(3-4 gun) bebegimle annemlerde kalacagiz.. esim bu surede cogunlukla kendi evimizde kalacak.. haftanin 1-2 gununde esim evde olabiliyor.. bu gunlerde de bebegimize kendi evimizde esim bakacak.. sizce boyle bir duzen(sizlik) guvenli baglanma sorunu yasatir mi? bakimvereni uyudugu ev zirt pirt degismis olacak.. ben bir evde olucam bir olmayacagim.. oldugumda da mesai saatlerinde onunla tam zamanli ilgilenemeyecegim.. babasini her gun gorememis olacak.. boyle bir durum yasayan var mi? ya da aramizda pedagog- psikolog var ise yorumlayabilir mi? sorun yasamamak icin ne gibi onlemler almali nasil davranmali? simdiden tesekkurler..
Veraa20 aphrael canım bende çalıştığım icin haftaiçi annemin evinde kalıyoruz haftasonları kendi evimize geçiyoruz bi problem yaşamadık şükür ki. Bişey olmaz inşallah kötü düşünme
2maviboncuk aphrael Ettim büyük oğlu doğduğundan berri annesinde kalıyor oğlu 5yasinda hala annesinde kaynimda orda kalıyor sadece cuma akşam gelip pazar akşam geri dönüyorlar evlerine valla çok zorlanıyor eltim git gel eşya taşı onu yap bunu yap aşırı zor geliyor diyor ama sırf sgktasinin dolmasına 2sene kaldı diye idare ediyor. İmkanınız varsa Anneniz kalsın sizde veya evde bakıcı ayarlayın.
aphrael Minis evet bakici iyi olabilir ama annem kadar guvenemeyecgim icin ilk etapta bu yolu denemek istiyoruz.. tesekkurler
RuzgarMommys Birlikteyken geçirdiğiniz vakit önemli. Düzen önemli ama yer cok önemli değil Tabi yattığı odaya dikkat edin yeter Bende bi kendi evimizde bi annemlerde kaldığım cok oldu. Küçükken çok fazla etkilenmiyordu Ama.simdi karanlık odaya alışık mesela
aphrael RuzgarMommys .. orda da benzer sartlari saglamaya calisiyoruz simdiden ama sonucta farkli bir ortam.. kafamda soru isaretleri olusturdu..siz de is nedeniyle mi annenizde kalmistiniz?
aphrael Veraa20 tesekkurler biraz rahatladim :) ne kadar suredir boyle yapiyorsunuz? nelerde zorlaniyorsunuz? bana tavsiyeleriniz olur mu? duzeni saglamak ve bebegimizle iletisimimizin zarar gormemesi icin.. ilk gunler mesela nasil alistirmali?
RuzgarMommys aphrael Yok ben çalışmıyordum eşim iş yüzünden seyehate çıktığı için tek kalmamak içn annemde kaliyorduk. Ilerfe şöyle oluyor mesela çocuk kendi evine geldiğinde yeniden keşfediyor odalari evi esyalari ineclyior oynuyor hosyna gidiyor. Sonra annaneye gidince yine o ev değişik geliyor :))
Veraa20 aphrael doğduğundan beri zaten annemle bakıyorduk bebeğin alışması açısından sıkıntı çekmedik zaten belli bi süre sonra ister istemez alışıyorlar. 1 senedir bu şekilde gidip geliyoruz. Tabi ki zor tarafları var evimize giderken evden anneme gelirken sanki göç ediyoruz sürekli çanta tasıyoruz. Ama bakıcının bakmasındansa annemin bakması taraftarı oldum ben. Çok şükür böyle oturttuk düzenimizi. Belki evi olarak anneannesinin evini biliyor ama çokta sorun etmiyorum bu konuyu 😊
aphrael 2maviboncuk yorucu olacagini dusunuyorum ben de ama bakiciya sartlar el vermiyor maalesef.. tesekkurler
2maviboncuk aphrael Zorlanma konusu göze alıyorsan sıkıntı yok tabi çocuğun Bi sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum eltim herhangi Bi sorun yaşamadı bu konuda. Sadece yabancılama çok vardı çocukta oda şuan düzeldi alıştı bu rutine oda Allah kolaylık versin canım.
aphrael RuzgarMommys çocuklar hepimizden daha esnek sanirim bir şekilde adapte oluyorlar galiba sorun etmiyorlar.. tesekkurler
aphrael Veraa20 ahaha eşimin en sevmedigi sey canta esya tasimak :) bakalim nasil bir macera olacak bizimki.. tesekkurler