Daha ayı bile dolmadan bebeğim benim yüzümden sürekli sıkıntı çekiyor önce emzirmeyi beceremedim sarılık başladı gece uyandiramadim doymadı şimdide ishal olmuş kıvranıyor günde 2tane kayısı yedim bugün dahada sulu oldu muz falan yedim hala düzelmedi ben sanırım kötü bi anneyim çocuğum kıvranıp duruyo düşüncesizce yedim doktora götürsem mı yada yapabileceğim birşey varmı