Berfininannesi49 Bebeğim 3 aylık sütüm yetmediği için mama da veriyorum ek gıdaya gece ne kadar mı mama verdiniz yoksa 6 aydan sonra da verdiniz mi
Babycio Berfininannesi49 1 yaşına kadar ek gıdaya başlansa bile ana öğün anne sütü yada mamadır canım. 6. Aydan sonra da verilmesi gerekiyor.
[silindi] Berfininannesi49 18 aylıkken kesmiştim mamayı. Doktor 2 yaşa kadar ver demişti ama oğlum kendi istemedi bıraktı.
Medusafer Berfininannesi49 14 aylık hala mama içiyor 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum kendisi de isterse
hilaleo 40 günlükken tamamen mamaya geçtik meme reddi oldu maalesef😭20 aylıkken bıraktık kendi yememesi nedeni ile
Smryna Berfininannesi49 17 aylık oldu hala mama kullanmaya devam ediyoruz. Kendisi bırakana kadar devam edicem sanirim.
Smryna Mrbmrb günde bazen 3 defa içtiği oluyor gece de illa içerek uyuyor çünkü sma mama kullanıyorum 8 ölçek koyup 210 cc yapiyorum. Hep bir ölçek fazla koyuyorum. Doğduğundan beri Öyle devam ediyouz.
kahveli_anne Kızımda 1.5 yaşına kadar kullandım mama, emmiyordu çünkü. Oğlumda da doğumdan itibaren kullandım. 6 ayda ek gıdaya başlayınca bıraktım. Anne sütü ek gıda olarak ilerliyoruz.