0znur yani deneyerek başlamanız gerekli her mama her bebekte aynı etkileri göstermiyor kiminde gaz yapıyor kiminde kabız deneme yanılma yapıcaksınız ilk önce en az gramajlı alırsınız bide 5,5 aylık şuan 1 no alırsınız 6 aylık olunca 2 no geçiliyor ben oğluma aptamil similac denedim onları sevmemişti bebelacgold kullanıyorum gayet memnunum sizede çok geçmiş olsun şifalar diliyorum