Prensesannesi38 görümcemin kızı 16 aylık duyduğu her kelimeyi söylüyor. Kendi adını, ablalarının adını, dayı,yenge , teyze, anne, baba, amin bir sürü şey. Hatta onla kalmayıp İngilizce bir çok şeyi anlıyor. İngilizce her yerini gösteriyor. Bizlerin dediği her şeyi annesi İngilizce söylüyor. Kapıyı kapat , otur, zıpla, ayakkabını getir, alkışla vs vs her şeyi anlıyor yani İngilizce. Maşallah 🧿 diyelim. Annesi liseyi İngilizce okumuştu. Benim oğlum 19 aylık. Kelime sayısı çok fazla ama görümcemin kızını görünce benim ki çook düşük seviyedeymiş onu anladım 😂