Nazlicann1993 Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var emziriyorum canım çok sucuk çekiyor yiyebilir miyim kasap sucuk Bi de günde 1 bardak kahve içiyorum zararı var mı?
Alaranaz Nazlicann1993 Kızım 7 aylık , ben yiyorum sucuk tost vs kahve de içiyorum ne gibi zararı var ki 🤷🏻♀️
-Gizem- Nazlicann1993 sucuğu pişmiş şekilde tüketirseniz birşey olmaz. Kahve ben de içiyorum herşeyin fazlası zarar bebeği gözlemleyin uykusuzluk yapmıyorsa içebilirsiniz
buselidunya Nazlicann1993 Bebeğim 9 buçuk aylık, kendimi ilaçlar harici hiçbişeyden kısmadım valla 🤷🏼♀️
Alaranaz Nazlicann1993 açıkçası sürekli içmiyorum arada canım çektiğinde sadece ama sucuk yiyorum genelde
-Gizem- Nazlicann1993 ben 2 fincan içiyorum hamilelikte 200mg kadar serbestti gene 1-2 fincan içiyordum bir zararını görmedim