Turashavva2 İyi akşamlar kızlar 23 günlük lohusayim gaz yapar diye korkumdan doğru düzgün bişey yiyemiyorum herşeye böyle dikkat etmemiz mi gerekiyor belli başlı şeyler hariç dikkat etmememmj gerekir
balyanakannesi2 Turashavva2 Valla ne yesem gaz yapıyordu yılmıştım artık. Makarna ve kabak ile geçirdim emzirdiğim süreyi. Bi tek onlar gaz yapmamıştı 🤦
Elmel Turashavva2 eğer bebeğinin gazi yoksa ye canm benim bebekte gaz sorunu olmadı bende hiç dikkat etmedim ama sen yaptığın yemeklere bi çay kaşığı kimyon koy