Evim giriş kat malum ankara soğuklarıda başladı. Ev 21 derece gösteriyor. Oğluma uzun kollu zıbın pijama üzerine tulum giydirdim uyanık olduğu zamanda yelek giydiriyorum. Ense sıcaklığı falan iyi ama yinede içim rahat etmedi. Doğalgazı açmalımıyım ? Sizler ne durumdasınız ?