erkayar sağımla bebek emmesinin arasında dağlar kadar fark var. Bak bebeğim geçenlerde 5 dk emdi bıraktı. Sağım dedim, 5 ml çıkmadı. Ki normalde 15-20 dk emer ve sürekli yutkunma sesi gelirdi, sağıma güvenme. O sağdığından çok çok fazla sütün vardır. Sağıp verme. Emzir. Emzirdikçe sütün artar sağmana hiç gerek yok, hiç olmadı meme mama şeklinde gidersin. Dünyanın sonu değil. İlk 10 gün bende meme mama gittim. İnan hiç moralimi bozmadım, sadece mama da yiyebilir. Bende mamayla büyümüşüm. Bi çok kişiden de bağışıklığım iyidir çok şükür. Kolay kolay hasta olmam, ilaç içmem. Mama dünyanın sonu değil. Hep bu düşüncedeydim, 10. Günümde sütüm doldu taştı. mamayı bıraktık. Ama günlük o dediklerimi yaptım. Yapmadığım günler hala sütüm olmaz. Bebeğim doymaz. Bi kaç deneyimledim, şimdi dikkat ediyorum her gün