Bugün tam bir hafta oldu. Üst solunum yolu enfeksiyonu oldu. Peditus ve zyrtec şurup verdi doktoru. Ventolin hava verdi.
Her gece sarımsaklı yağ sürdüm ayaklarına, ıhlamur içirdim. Tavuk suyu, et suyu çorbaları yaptım. Soğuk buhar makinesi çalıştırdım ama yok bitmedi. Gezi akıntısı devam ediyor o da öksürük yapıyor. Ne önerirsiniz