Bana da iki kat patik giy sen üşürsen bebegine gaz olur dediler ben zaten yanıyorum lohusa atesi var bide mastit oluyordu. 41 derrceydi atesim tabiki hicbisey giymedim . Arkadasim dediğim gibi iki kqt corap ustune patik giydi uyurken bile asiri kalın giydi kiz lahana gibi geziyirdu evin icinde yine de jac kere acile gittiler asiri gazı vardi bebeginin kolikti. Yani hepsi batıl inanç hic inanmıyorum uygulamiyorum ben