Pamukhanim Miha tabiki dalıyo odaklanıyo kalıyo elini kolunu çekiyorum yine bakmiyo nolduki otizm mi yine🤮
Marjinal_Anne2 Miha 17aylıgız 16aylıkta böyle bir post açmıştım 🙈 dalıyordu hatta çok korktum , sonradan geçti belki keşfetme süreci diye düşündüm , ama o dalınca hemen ses tonumu eğlenceli yapıp dikkatini dağıtıyordum ☺️🙄
Zlm Miha 4 buçuk aylık hiç saymadım ama iki üç kere falandır en fazla her gün olmuyo yada ben fark etmiyorum
[silindi] Miha İnternete bakıp hareket etsek Zaten sapasağlamken kanser teşhisi konulur 😅 bakmayın öyle şeylere bebekler genellikle melekler onlarla oynar Diye dalıp bakarlar benim oğlum tavana bakardı saatlerce bunda hemen başka bir şey mı olması gerekiyor zaten 1 aylık bebeğin gözleri tam açılmamıştir bile strese sokmayın kendinizi bunlarla ☺️