bisenakillisinzaten Yenidoğan şampuan, ıslak mendil vs kaç aya kadar kullanmalıyım? Sonrasında normal şampuan ve ıslak mendile mi geçiliyor ?
ikizlerinannesi2985 bisenakillisinzaten düzeltilmiş 9 aylıklar. Hala mustelanın yenidoğan şampuanını kullanıyorum. Islal mendilde de 6.aydan sonra normale geçtim
Deletedmom5284 Yenidoğan ilk 6 ay kullandım sonra normal bebek ürünlerine geçtim ama şampuan bitmedi hala yenidoğan kullanıyorum 😂😂 ıslak mendilide yenidoğan alıyorum hala