Huzurumm oğlum 14 aylık 3 bardak alıyorum en sevdiklerinden küçük.bir oyuncak hangi bardağın altında olduğunu gösteriyorum önce sonra bardakları.karıştırıyorum oyuncaklarını buluyor. Saklambaç oynamayı, yakalamaca oynamayı seviyor. Sulu boya yapıyoruz yeni başladık. Omlet yaptığım zaman yumurtaların kabuklarını çöpe atmıyorum üzerlerine yüz ifadeleri çiziyorrum.elin çay kaşığı veriyorum onları kırmaya çalışıyor aklıma bunlar geldi şuan. Umarım yardımcı olur 🏵️