Selam kızlar, 6 buçuk aylık oğlum var 5. ayla birlikte ek gıdaya geçtik, ben sütümü sağım yaparak biberonda veriyorum ve son birkaç gündür de anne sütünü çok içmek istemiyor, sebep sizce ne olabilir, diş çıkarma alametlerinden biri olabilir mi? Kafayı yememe az kaldı yani🤦🏻♀️ Sizde bu durumu yaşayan oldu mu ?