Batubebis Arkadaşlar benim bebeğimin gazı çok fazla 50 günlük bebeğim. Kimyonlu su verin diyorlar deneyen oldu mu ?
Ozelecem Batubebis ben kendim içiyordum her gün çok çok kötü olduğunda bi çay kaşığı veriyordum oğluma
Ebrugzbk Batubebis genellikle emziren anneler için söylenir bebeginiz çok küçük bence vermemelisüniz damlalar var bunlar için dr danışın
Lulemom Batubebis ben kendim içiyorum hergün, bi sabah bi akşam, rezene ısırgan ve kimyon tohumlarını karıştırıp içiyorum, hem sütte yapıyor, bebeğim gazını da kolay atıyor, bence düzenli olarak kendin iç faydasını görürsün
Ezgi08 Batubebis benimde oğlum 41 günlük ve çok fazla gazı var geceleri kıyamati koparıyor gaz damlası kullandım en çok aguline diye bir gaz şurubu var onun dışında humananın kimyonlu rezene çayı var ondan aldım bebeğim rahatladı bebeğe verme ayrıca rezene fazla tüketme bebekte karın ağrısına neden oluyomuş dediğim çayı günde bir kere içebilirsin ilacıda kullanım talimatına göre kullandığında çok güzel rahatlıyor ayrıca gaz masajları var onlara bak mutlaka çok faydasını gördüm doktorumuz öğretti bana çok rahatlatıyor gaz şurubunu almayı düşünürseniz eczanede fiyatı çok yüksek internetten almanızı tavsiye ederim
Batubebis Teşekkür ederim. Masajları zaten yapıyoruz zaten gaz ilacını da doktoruma danışıp alayım rezene çayını iki güne bir içiyorum humana kimyonlu rezeneli çayı var onu da günde bir defa içiyorum. Bizim ki resmen gaz yumağı oldu.