zeynepbalci Beyzacoskunnn biz de yeni 5. aya girdik sırt üstüden yüz üstü dönüyor artık tamamen kollarını da kurtarıyor altından tersine dönmüyor şimdilik 🥰
Beyzacoskunnn Yusufefem ben kendim destekleyerek dönmesini sağlıyorum ama kendisi bi çaba göstermiyor henüz
Yusufefem Beyzacoskunnn oğlumda öyle başladı canları ne zaman isterse birazda :) kolu altında kalıyordu dönmek istemiyordu şimdi pat diye kurtarıyor. Yakın zaman da dönecektir
Byzscgl Kızlar sağa sola dönüyor hiç bir sıkıntı yok hatta olduğu yerde de dönüyor ama yüz üstü dönmüyor normal mi 4 ay 21 günlük şuan
Beyzacoskunnn Yusufefem uyumadığı zamanlarda sürekli oturmak istiyo eğer oturtmazsam feryadı basıyor bende elimle destekliyorum artık inşallah bi an önce dönmeye başlar yeni bir oyalanma olur bize
Byzscgl Yusufefem valla korktum bende emeklemez diye de korkuyorum ayağımızın biri diğerine göre kısa ilk emeklese iyi olur diye düşünüyorum ama yüz üstü yatmayı hiç sevmiyor
Yusufefem Beyzacoskunnn sağına ya da soluna sevdiği oyuncak dikkat çeken şeyler koyun yatınca ben öyle de yaptım egzersiz gibi oldu dönene kadar sağa sola almak için yelteniyordu. Hiç ummadığım bir anda döndü bu arada nasıl olsa dönmüyor diye koltukta yatakta falan yalnız bırakmayın. :)
Beyzacoskunnn Byzscgl bende yüz üstü uyusun çok istedim ama yanlışmış boğulmalara sebep olabiliyormuş en iyisi kendisi nası istiyorsa ötle dönüp uyumasıymış, bence bacağı emeklemesini engellemez diye düşünüyorum ama doktor ne diyor ?
Limonataa Beyzacoskunnn Kendisi fark etmeden 2 kere döndü her zaman yapmıyor yanına ışıklı kar küresi koymuştuk onu görmek için bı an da döndü ama normal zaman da dönmüyor o anın verdiği heyecan ve meraktan döndü
kubrakurtaksoy Beyzacoskunnn oğlum şuan 4 ay 22 günlük bir kaç gündür dönüyor 1-2 haftadır dönmeye hazırlık yapıyordu zaten ☺️ her bebek kendine özgü merak etmeyin döner 😍
Beyzacoskunnn Yusufefem yok zaten asla yalnız bırakamıyorum evde bir adet oğlumuz evcil hayvanımız var içgüdüsel olarak bişey yapmasa bile başındayım sürekli yada beşiğinde duruyor ☺️
Byzscgl Beyzacoskunnn bazı çocuklar emeklemeden yürümek istiyor ya ben ondan dedim doktor yürümesine de engel olmaz dedi ama 5 cm fark bence biraz yürümesine engel olur gibi geliyor ameliyatlar olacak inşallah düzelir hiç görmediğim bi hastalıktı fibula eksikliğiymiş allahtan gelen ne diyim
Yusufefem Beyzacoskunnn en iyisini yapıyorsunuz. Ben ansızın dönünce çok şaşırmıştım o yüzden söyledim :) iyi akşamlar bebeğe ve size ❤️