Kızlar valla çok kötüyüm nolur bi yol bilen varsa söylesin. 24 günlük bebeğim var saatlerce emiyor, sonunda mama veya sağılmış sütü veriyorum kaşık biberonla o zaman uyuyor, yani anlamadım memeden çekemiyormu, ilk zamanlar göğüslerim yaraydı emzirme danışmanı gösterdi doğru tutmayı, doğru tuttuğunu da düşünüyorum ama böyle olan varmı valla kafayı yicem