Bebeknnn sağdığın sütle bebeğin memeden emdiği süt aynı değil. Bebeğim 15-20 dk emiyor bi göğüsümü. Luk luk ses çıkıyo. Geçenlerde 5 dk emdi sonra uyudu. Sağim bari dedim. 5 ml bile çıkmadı. Yani sağıp ölçme hiç. Eğer bebek emiyorsa kilo alımı iyiyse ve çişini yapıyorsa mamaya hiç gerek yok. Bi ara bende mama da alsın demiştim ama doktor sütün varken neden mama veresin, mama en son çare dedi. Bide cc kontrolü yapmana gerek yok ki. Doymazsa belli eder zaten. Bebeğin kendisine bırak