Kızlar üst solunum yolu enfeksiyonu olmuşum netten biraz araştırdım da bulaşıcı bi hastalıkmş 3 aylık bebeğim var malum sürekli emziriyorım ilgileniyorum geçer diye çok korkuyorum var mı aynı durumu yaşayan geçti mi sizde de yoksa atlattınız mı hemen😔😔