Arkadaşlar bebeğim 4 ay 9 günlük, biz doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz. Ama az veriyorum mamayı günlük toplam 180 cc mama oluyo sadece. İşe başladığım için sağıyorum işteyken sütümü ve 3 saat arayla 110 cc süt çıkıyor. Sizce sütüm yetiyo mudur ben fazladan mı veriyorum acaba mamayı?