Kızlar merhaba belki başıma gelen olmuştur fikir olur bana diye yazmak istedim olmadı servisi çağırırım.Makineme parlatıcıyı koyduğum halde göstergesi asla sönmüyor dün eşimle de denedik yine gitmedi hala o yıldız işareti çıkıyor sinir oldum acaba tuz mu dedim tuzun işareti başka baktım klavuzdan 😒 en önemlisi de bardakları çok pis çıkarmış tavsiyeleriniz neler boş mu çalıştırsam ne yapsam bilemedim moralim çok bozuldu 🥺🥺 https://resimyukle.io/r/A8oLYyNQvN