Kızlar selam 🙋🏼♀️
Bir Kürden bahsedeceğim size kız kardeşim yapıyor bu kürü (bilmeyenler için şöyle bir kür; 750 ml kaynamış suya 2 paket yeşil çay koyuyorsun demlenmesini bekliyorsun daha sonra maden suyu ve limon ekleyip gün içersinde sıcak ya da soğuk tüketiyorsun güzel ödem attırdığı ve kilo kaybına yardımcı olduğu söyleniyor) 🤷🏼♀️
Daha önce deneyen var mı?
Emziren anneler yapabilir mi?
deneyimlemiş hanımlar yazabilir mi, teşekkürler 😘