Gokats2006 5-6 ay diye hiç sabitleyimeyin. Bebek kendi karar veriyor. Eğer engellerseniz bebeğin gelişimini engellemiş olursunuz. Doktor kafasını tutuyorsa kaldırıyorsa artık hazırım diyor dedi. Bende sizin zamanlarda başladım. Hatta burdada sordum. Şu an 4,5 aylık bayağ bayağ oturuyor. Otırmak istemeyen bebek kendini dizlerinizdeyken aşağıya kaydırırmış. Doktorun söyledikleri. İğesi batma olayınada gülüyorlar onuda açıklayayım