Merhaba arkadaşlar.. otizm başlıklarına hep çok kızarım, oğlumun otizm olmadigini ve bunun için çok erken olduğunu da biliyorum ama bir bebek neden sürekli ışığa bakar. Gündüz kapalı iken de bakar seviyor sanırım lambaları diyorum:) ama merak da etmiyor değilim neden bakıyor normal mi diye?