Kizlar bebegim 7 aylik olucak bir kac gun sonra fakat bu aralar kucagimdan indirdigim an agliyo kucagimda uyumak istiyo. Uyudugunda saatlerce kucagimda tutmam gerekiyor yatagina koydugum an uyanip agliyor. Yada uyanikken oyuncaklariyla kucagimda oynamak istiyor yemegi kucagimda yemek istiyor herseyi kucagimda yapmak istiyo neden boyle acaba ? Ve bir cozumu var mi ?