Keeee Kızlar merhaba 3 aylık olduk , gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz ? 3 saatte mi besliyorsunuz . ( mama veriyorum )
asyakusunannesii Keeee kendisi ne zaman uyanırsa. Doktorumuz artık uyandırmana gerek yok acıktığı zamanı bilir ve kendisi uyanır demişti
Tugbapoyraz Benimki 2 buçuk lik 7 buçukta uyuyo sonra 12 kalkiyo emiyo uyuyo sonra 3 te 5 te 7 de kalkiyo emmek için