Selossare Kızlar 3 ay 3 günlük bebeğim elleri 2 gündür falan soğuk kısa kollu zıbın uzun sweat tarzı birde yelek giydiriyorum doğalgazı açmam mı gerekiyor ne yapmalıyım? Nolur akıl verin
Nazli_07 Selossare Bu şekilde giydirmeniz yeterli.İlk aylarda bebeklerin elleri ve ayakları hep soğuk olur.Usudugunu ensesinden kontrol edin.Soguksa usumustur.Sicaksa sorun yoktur.
SuhedAras16 Selossare bizimde 2 aylık elleri hep soğuk üşüdügünü ensesinden vede gögüsünden hissedebilirsin doktor elleri ayakları soğuk olur normal dedi ben uyurken ellerine çorap geçiriyorum kendini uyandırıyo die ama çıkardıgımda yine soğuk
Selossare 2minosprenses ellerini çıkarıyor battaniyeden eldiven de elleri bembeyaz kalıyor diye takamıyorum 😞
Nazli_07 Selossare Ensesine bakın sıcaksa sıkıntı yok.Doktorumuz öyle söylemişti.Bende 2 çorap eldiven vs kullandım.Ona rağmen buz gibiydi.Doktora söyledim ensesinden kontrol et dedi.Bide bebek yağıyla eline ayağına masaj yap ısınır kan gider.
Selossare 2minosprenses yani biz 40ı çıkana kadar ellerinde eldiven vardı daha gelişimi tamamlanmamış gibi duruyor ten rengi esmer ama elleri beyaZ
Tugbapoyraz Bizimkininse elleri soğuk ama öyle olurmuş eldiven tskilmamaliymis keşfetmesi için bende üzülüyorum ama takmıyorum