Merhaba. Düzleştirici almayı düşünüyorum. Saçlarım dalgalı ve çok fazla. Kullandığım düzleştirici rowenta 3-4 seferde anca dümdüz yapıyor. Onun için remington istiyorum. Kullananlar yorum yapabilir mi ? Hangi modelini kullanıyorsunuz ? Fön etkisi bırakıyor mu saçta dümdüz oluyor mu ?
Şimdiden teşekkür ederim ☺️☺️