Tosbiklerinannesi Kızlar oğluma mont bakıyorum dolaptan bu modeli çok beğendim sizce nasıl renk felan sıcak tutar mı kullanan memnun mu ? https://imgyukle.com/i/9ZKsI https://imgyukle.com/i/9Z1C1
iki_prens_annesi Tosbiklerinannesi guzelmis icide disida kullanisli 🤗 bisey sormak istiyorum dolaptan hic alisweris yapmadm guvenilir mi acaba orasi🤔
Tosbiklerinannesi iki_prens_annesi evet canım benimde çok hoşuma gitti.🥰 benim de ilk alışverişim bi yaptım beğenmedim sonradan geri iptal ettim. Param geri hesabıma yattı. Güvenilir bir uygulama 🥰
Ikrazumra19 Tosbiklerinannesi resimde oyle cikmistir belki bedeni gozukmuyorda o zaman olur bedeni buyuk ihtimalle sicak tutar gibi kalin
Tosbiklerinannesi 1ana1bebe aynen öyle canım sıcak tutsun diye aldım en çok yıpranma var mı sence küçük mü duruyor bide
Ates_mami Tosbiklerinannesi rengi efsane. Bende çocuklarıma genelde yeşil agırlıklı alırım. Çok yakıştırırım. İçi de belli çok iyi. Sıcak tutacağı kesin. Bence alın.
Tosbiklerinannesi Ates_mami aynen canım çok beğendim rengini modelini de bakalım nasıl gelecek yıpranmış gibi duruyor mu sence
Arslanbaby Tosbiklerinannesi Beyazlama var gibi geldi tatlım bana daha önce bende hem sattım hem aldım.İade şartı ile aldığını bildir.Eğer beyazlama varsa 50 TL yapar☺️
1ana1bebe Tosbiklerinannesi küçüklüğünü bilemem çocuğunuza göre bakmanız lazım, ama solma var gibi duruyor ne kadar fiyatı fiyata gire degerlendirin ucuzsa sorun etmezdim ama pahaliysa başka ürünlere bakardim
Tosbiklerinannesi iki_prens_annesi sence bu mont çok yıpranmış duruyor mu canım bide küçük mü duruyor 5 yaşa olur mu ki 🥰
iki_prens_annesi Tosbiklerinannesi yirtik falan degl gibi sadece biraz soluk gibi ama kisin ne kadar disariya cikablir ki krese falan gitmiyosa iyi kullanislidr bide varsa baskalrinada bak istersen bes yasa uygn olur ya kac beden ki