Bebeğim yeni doğduğunda eşimin ailesi sürekli gelip uzun süre evimde kalmaya baslamıslardı bu durumdan eşimde bende rahatsız olmaya baslayınca mesafeyi koydum bunuda bir şekilde belli ettim karşı tarafa yakın oturmamıza rağmen 1 haftadır falan hic görüsmedik birde covid belası var tabi annelik iç güdülerinle sürekli bebeğini korumak istiyorsun ama simdi düşünüyorumda bebeğim sese kalabalığa hiç alışamıyor çıt sesine uyanıyor torun görmek onlarında hakkı acaba haksızlık mı ediyorum diyorum bu akşam eşime yemekten sonra çaya annene gidelim dedim ama nedense doğumdan beri öyle tuhaf oldum ki kızımı bir kafesin içine koyup büyütesim var çok korkuyorum benim gibi olan var mı aranızda siz bu virüslü günleri nasıl geçiriyorsunuz?🥺