Nuseyb Slm anneler yeni bir sorum daha 1 aylık kızım var bazen emdikten sonra. Nekadar uğraşsamda belini sıvazlayıp hafif vuruyorum ama gazı çıkmıyor o an uykusuda oluyor bende yatırıyom sizde arada gazı çıkmadan yatırdıgınız oluyormu...? Hep uğraşıorm ama bazen çıkmıor
MehmetAli Nuseyb 4 yasinda oglum var oda oyleydi reflu sorunu basliyor ilerde ve ciyak ciyak 1 yasina kadar susmadi gecmedi yani... suan yeni dogan bebegime daha dikkat ediyorum bende ama dediginiz gibi cikmiyor bazen de
Mete19_03_2019 56 günlük oğlum var ,emerken uyuduğu zaman çıkartmıyorum eğer uyumamışsa çıkartmaya çalışıyorum,genelde kendisi çıkarıyor
Deletedmom221 Ya benim bebeğimde 2 aylık sürekli emerken uyuya kalıyor ve uyandıramıyorum gazını da çıkaramıyorum uyuduğu için öyle uyuyor nasıl uyandırıp gazını çıkaracağım anlamadım zaten zorla uyandırsam da uykusu kaçıyor