RumeysaMom merhabalar yaa gönderiniz çok eski ama inşallah görürsünüz yorumumu 😌 bebeğim 7 bucuk aylık şuan ,nefes alma, kemik eğriliği ve kırık problemim var ve tabi ki kocaman da bir kemer 18 yaşımdan beri ertelediğim bir ameliyat ama artık hem görünüşü hem de nefes olarak gerçekten çok zorluyor ama bebeğimle nasıl olacak diyorum meme-mama- ek gıda şeklinde gidiyoruz ameliyat olduğum da nasıl emzireceğim yada emzirebilecek miyim? Süreç hakkında bilgi verir misiniz ?