Herkese merhaba ,
25 gun once dogum yaptım 2 gun sonra asgarı ucretli calısan oldugum ıcın analık parası yattı 4.213 tl ( 2. Taksıt yatarmı bu kadar mı bılmıyorum )
ve emzırme parası yattı 232 tl .
Bırde cocuk yardım parası varmıs nerden nasıl yatıyor alam varmı ?