BarlasMomm benim penisilin alerjim var ayrıca alerjik astımım bu sebeple öncelikli gruptaydım sinovac olabiliyordum ve hastanede yapıyorlardı sadece. Bir süre olmak istemedim emziriyorum diye sonra emzirme durumu bitince gidip kendi tercihimle biontech oldum kol ağrısı+eklem ağrısı+halsizlik bildiğin kafamı kaldıramadım ama iki günde geçti sonrasında 2. Yaptırdım onda da kol ağrısı ve nefes darlığı oldu bir süre (1-2ay kadar) sonrasında geçti çok şükür 🤲🏻