Seyma005 Kızım 8 aylık, alkış yapmayı öğrendi bir hafta yaptı sonra bıraktı, öpücük atıyordu onu da unuttu. Bişeyleri öğreniyor 3-5 gün yapıyor sonrası hayatta yapmıyor 😅ama bir aydır gel gel yapmayı da öğrenemedi o da ayrı tabi 😀hafızaya mı ayıyor acaba 🤔
UraSsmom Seyma005 Kaydediyo merak etmeyin benim oğlum da öyleydi şimdi hepsini yapıyo zamanı var sadece. O zamanı Gelince çıkarır koyar önünüze şaşar kalırsınız 🤭😂
bilgemira Seyma005 kizimda ayni 7 ay 23 gunluk alkisi ogrendi bay bay ogrendi cici yapmayi sadece alki yapti kendisi yapti oda isteyerek yapiyor bir kac gun yapmadi sonra tekrar yapiyor canları isterse evham yapmadim degil .
Sibell777 Seyma005 unuttuğundan değil yavrum yapmak istemiyor canı isteyince yapmak istiyor inan bana beişler çok akıllı aslında hiç canını sıkma benimki de öyle yapmıyor geçen baktım uykusunda alkış yapıyor 😁😁
UraSsmom Seyma005 Ben elleriyle bitmiş yapmasını öğretmeye çalıştım baya bi süre asla yapmadı sonra bi gün sofrada babam ona pilav yediriyodu bitti ve elleriyle bitmişş yaptı masada bi bayram havası 😂 Bu bebeler çok fena her yaptıkları çok tatlı 200 lira kapmıştık dededen sırf o hareket için 🤭
Seyma005 pandemibebegi ben karşısında yapıyorum her gün ama o o ara ne öğrendiyse sadece onu yapıyor, baybay yapmayı öğrendi şimdi alkışı hayatta yapmıyo, alkışı öğrendiğinde de öpücük yapmayı bıraktı 😀
UraSsmom Seyma005 İyi oluyo ya harçlığımız çıkıyo 😂😂 Babam her görüşünde sorar bi gelişme varmı değişik yaptığı bişey var mı diye 😂😂
bilgemira Seyma005 isimiz baya zor hemde ve asiri akıllılar mesela oyuncakla.cagiriyorum asla gelmiyor kumanda hastasi ona geliyor
Cicekpapatya Seyma005 benim kızımda öyleydi. Yeni şeyler keşfettiklerinde eskileri unutuyorlar. Kızım 21 aylık hiç sorun yok endişelenmeyin
mombeto Seyma005 benmki de öyle alkışı bir ara sürekli yapıyordu sonra 1 ay hiç yapmadı sonra tekrar yapmaya başladı bizimki 10 aylık alkış gel gel yapıyor sıralıyor yürümeye çabası var 6 buçuk aylıkken emeklerdi 7 aylıkken sıraladı. Ama bay bay yapmıyor bir türlü bay bayı öğretemedim 😅
Seyma005 queens bir anda yapmaya başlıyorlar bence bende hiç yapmıyor diye boşa uğraşıyorum öğrenmiyor diye üzülüyordum sonra tek tek çıkmaya başladı
Ozgdfn Seyma005 Benim kızimda öyleydi mesela öpücük yapmayı öğrendiğinde uykusundan bile öpücük atarak kalkardı 😁 sonra alkis yapmayı ogrendi öpücüğü bıraktı smdi hep alkış arada bide bay bay yapiyo 😁