sweetgirl9 Benim kuzenim daha çocuğu yokken hastalığı vardı Dr doğum yapamaz çocuğu olmaz diyodu evlendi hamile kaldı doğum yaptı sezeryanla sonra 9 aylıkken çocuğu 4 aylık hamile olduğunu öğrendik doğum zamanı geldi 1 ay falan kala dikişleri içten kopmuş iç kanama geçirmiş o yüzden çok çekmiş çok şükür ne bebeğine ne kendisine bişey olmadı ikisi bir büyüyor bende sezeryanla erken doğum yaptım diyorum hemen bitane daha istiyorum diye salaklık yapma sakın Allah’ın işine karisilmaz ama ben yaptım canımdan oluyordum en az 2 sene bekle oda erken bence ama bekle sen dr ne kadar kızdı azarladı beni bile bile ölümü göze mi aldın dedi dahada düşünmem artık dedi kızım cumartesi günü yaşına giricek çok istiyorum ama hem eşim hem ben çok korkuyoruz bana yada bebeğe bişey olur diye Rabbim hayırlısı ne zamansa o zamn nasip etsin. Kimin rahat sorunsuz kiminin zorlu geçiyor bünye meselesi heralde