hiranur1234 Arkadaşlar bilenler yardımcı olabilir mi bebelac 1 kullandım bu defa gold aldım ama acaba hangisi daha iyi aradaki fark ne acaba ?
DOLANDIRICI hiranur1234 bebelac goldu denedm kabiz yapti bizimkine ama bebelac cok iyi geldi 3 aydir falan kullaniyoum memnunum
hiranur1234 Yani bebekten bebege değişiyor diyorsunuz. Bende ilk bebelac kullanıyorum gazi 2 3 dk da çıkıyorum bunda sanki biraz zorlanıyoruz. Anlamadım ya hiç gaz yapmiuo yada gazi zor cikiyo