simiyyy biz işte yeşil kabağı halka halka doğruyorduk küçük fırın tepsisine diziyoruz kabağın üstüne karidesleri sonra domates sosunu. Sarımsak ve maydanozu blenderden geçirip sos haline getirip domates sosuyla beraber koyuyorduk biraz yemek kreması birazda dere otu ☺️🌸 tabi orada ki fırın ayarı 300 falandı 5 dakikada oluyordu evde hiç denemedim 🙈 ama dediğiniz gibi tavadada tereyağ ile kavurabilirsiniz bol sarımsaklı ☺️🌸