14 gündür kakasini yapamıyor bilenler bilir bebegim prematüre ve diyaframindan ameliyatlı lavman verdi doktor evde yapalım diye ama güvenemedim zaten çok zayıf bi bebek lavman onu halsiz bırakmaz mi
Duphalac şurup verdi 3 gündür kullanıyorum oda etki etmiyor
Bi huzursuzluğu karnında sislikte yok
Ne önerirsiniz