Avsininannesi15 Rica ederim 🙏 siz yine de ufaktan bebeğinize inmeyi çıkmayı öğretin. Ailemin evi dubleksti sanırım kardeşim 2 yaşındayken taşınmıştık. Kapı taktırdılar ama kullanmayı beceremediler çıkarttılar. Kardeşime inip çıkmayı öğrettiler onun yerine, tabi kardeşimin peşinden koşturan çok insan vardı evde (4 kardeşin en küçüğüydü)