Dmt-01 Nihan21 valla ben birazını LC den birazını trendyoldan birazınıda ebebekten aldım montu ve uyku tulumu vardı zaten onları almadım diğer aldıklarım kışı çıkarır
Rabiamhmt Nihan21 ben herseyını cıvıl lc waikiki e bebekten falan alıyorum ama fıyatlar ucmus bı tulum aldık kıslık 200 tl 😖
Happy2 Nihan21 aynen bende oyle yapicam tek sevmedigim uygulamasi çok yavaş:) ama memnunum simdiye kadar bi sorun yaşamadım
zumrazz Nihan21 Minicityden alıyorum, uygun ve güzel ürünleri var fakat son yaptığım alışverişte bir ürünümde çekme oldu , alacak okursanız eğer biraz büyük almanızı öneririm. 😊
Zehramine @Nihan21 lc gereksiz pahalı son dönemde nedense lcden alacağıma h&m den alırım alacak olsam lcden daha kaliteli hiç değilse. E bebek desen eskisi gibi değil mağazaya bi gidiyorum her yer her yerde reyonlar karışık doğru düzgün bir şey yok civil de bir parça işte birkaç parça bir şey bulabilirsen. Yani son dönemde gönlümce pek bir şey bulamadım. Önerilere ben de bakayım..
ebrusen Zehramine internet alışverişi yapabilirsiniz. Karışıklık yok ve mağazalarından uygun fiyatlı :)
Medusafer Nihan21 genelde h&m pancodan ve lcw nin kumasini beğendiklerimi alıyorum hepsi iyi olmuyor çünkü
zeynepcelikss Nihan21 ben hep Lcwaikikiden aliyorum. memnunum. begenmediginizde iadesi degisimi var. hemde 120 gune kadar😍