Solnishko Arkadaşlar ikinci sezeryan aranız da nekadar yıl , ay var dikiş yerde incelme vs yaşamadiniz mı nasıl geçirdiniz acaba
Mombaby Solnishko doktorum bana 4 sene demisti ama burda birinin 1 yil dolmadan tekrar oldugunu okumustum yanlis hatitlamiyorsam
MerveAkty Solnishko 13 temmuz 2020 ve 13 temmuz 2021 de ikiside sezeryan oldum incelme falan olmadı hamilelikte de doğumdan sonra da sıkıntı yaşamadım
Ada-Uras-Asya Solnishko 15 Ocak 2015 de kızım 22 Nisan 2016 da oğlum oldu sezeryan ikisi de ama asla bir problem yaşamadım dikişlerim çok iyiydi ama 5 Mayıs 2021 de yeni doğum yaptım diğeriyle aradan tan 5 yıl geçmesine rağmen dikişlerimde incelme we içerden açılma yaşadım bunun yıl ile alakası yok doktorun ne kadr iyi dikiş yaptığı önemli
gulozgencli25 Solnishko ilk doğumumla arasında 2 sene 3 ay var kızıma hamileyken incelme olmuştu ve 32 haftadan sonra riskli geçmişti hamileliğim 15 gün ayaklarım havada yattım öyle Çok şükür riski atlattık 38+4 te kendi doğum sancım geldi ama mecbur ilk doğumum sezeryan olduğu için sezeryana alındım ama çok şükür iki ameliyatımda ne dikişlerim de sorun yaşadım ne de iltihaplandı
Ates_mami Solnishko mart 2017. Ocak 2020 ve ocak 2021 de sezeryan oldum. Küçüklerin arası 12 ay. Sorun yok
BurcuP Solnishko 4 yıl 9 ay var aralarında. İkinci sezeryan zorladı biraz, ilki kadar çabuk iyileşmedi.