Bebeğim bugün 2 ay 1 günlük, üç tane aşı yaptırdık. Verem, karma ve pnömokok dışında yaptırılan isteğe bağlı aşı var mı, ebe hanım bir şey söylemedi.
Bebeğim şu an huysuz uyuyor çığlık atarak uyanıyor, normal mi:( ateşi yok ama yine de Calpol vermeli miyim