Merhaba güzel anneler hipp kullanıyorum kullandığımız mama üretimde olmadığı için bebeğim kusuyor ve gazlı bir çocuk olduğu için gazı daha da arttı hippte sma comfort onerirmisiniz gaz ve kabızlık için iyi olduğunu söylediler e bebekte bilemedim kullananlar yorum yaparsa sevinirim 🌼