Gündüz uykularını bizim yatakta yapıyoruz orda yan yatırabiliyorum ama kendi yatağında neden bilmiyorum yan yatamıyor. Ben yan çevirsem sırt üstü devriliyor ve uyanıyor. Gece o riske giremiyorum. Ama geceleri de yan yatsa çok iyi olur ne yapabilirim benzer sorun yaşayan var mı. Yatağımız park yatak. 4 buçuk aylığız ve kafamız tepsi gibi düz 🤦🏻♀️